Bismillahirrahmanirrahim, Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Bismillahirrahmanirrahim, Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang
Bismillahirahmanirahim, Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Thursday 17 July 2014

VIVIX boleh sembuhkan KANSER USUS ??

Assalamualaikum, salam sejahtera semua,
KANSER !! boleh menyerang sesiapa saja, tak kira siapa, peringkat umur, mungkin anda, mungkin insan2 yang anda sayangi

Saya tak pernah terfikir salah seorang dari family saya juga adalah salah seorang dari penyumbang statistik Kanser di Malaysia

Semua sayang mak ayah kita kan, ayah saya seorang yang aktif, sihat, cergas, aktif, masih berniaga seorang diri hingga sekarang. Tak pernah terlintas di fikiran bahawa abah mempunyai kanser usus tahap serius hingga menjalani pembedahan 2kali dan melalui sesi kemoterapi

Peristiwa ini benar2 mengejutkan dan menginsafkan kami sekeluarga
Sejak kenal Shaklee july 2014, saya dan family terus berikhtiar dengan VIVIX. Sebelum ber VIVIX, abah masih mengalami pendarahan ketika membuang air besar. Walaupun selepas kemoterapi beberapa kali.

AllahuAkbar...berkat ber shaklee dengan VIVIX, pendarahan terus stop, kembali cergas. Pendarahan yang banyak menyebabkan abah lesu, tak bertenaga

Alhamdulillah....VIVIX AWESOME!!
Cara pengambilan yang mudah, hanya 1 sudu sehari
Wang boleh dicari, kesihatan diri dan insan tersayang tiada galang gantinya

Nak berkenalan dengan vivix?
Nak tahu apa lagi yang vivix boleh bantu anda?
Hubungi saya
Mama asz 013-2597240

KANSER DAN VIVIX
Bimbang kanser


No comments:

Post a Comment