Bismillahirrahmanirrahim, Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Bismillahirrahmanirrahim, Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang
Bismillahirahmanirahim, Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Wednesday 4 March 2015

GASTRIK, KLINIK DAN SAYA

PEDIHNYA,SAKITNYA PERUT....OH GASTRIK

Haaa...kenapa pulak tuuu....awat ke klinik pulak....

Semalam saya disapa oleh seseorang,yang sama dengan sejarah saya dulu, GASTRIK

Dulu setiap bulan mesti ke klinik, 2 sebab....kalau bukan sebab demam, sebab gastrik..setiap bulan uuolss, masa tu kerja di Shah Alam, beberapa tahun dulu. Weekend pegi kelas part time degree 8am-5pm, malam buat assignment, nak shopping pun tak sempat, memang enjin saya NON STOP tanpa nutrien yang lengkap dalam badan, mudah sangat jatuh sakit, letih sokmo....

Sebulan sekali atau 2kali muka saya kat klinik, hahaha...MC saya jarang ambik, teruskan jugak kerja dalam menahan kesakitan, maklumla kerja2 di bidang logistic dan warehouse ni serba pantas, semuanya nak cepat, semuanya ada deadline, tapi bila puasa tetap puasa taw...sayang nak tinggal puasa, soo...bersahurlah dengan sebaik mungkin ya...

Kadang2 tu kena sampai baring, berpeluh2 tahan sakit, dah macam senggugut pula huhuhu...

Siapa yang tak kenal ubat putih dan berangin dari klinik, untuk gastrik tu kannn...

Syukur sangat2, ESP lah yang saya kenal dulu sebelum produk2 lain dalam SHAKLEE,tahun 2013
Tak sanggup nak makan ubat kllinik berbungkus2 lagi
Tak sanggup nak telan ubat putih gastrik tuuu....
Sakitnya masyaAllah.....penghidap gastrik serius saja yang tahu
Better minum ESP, sedap pulak tuuu...khasiatnya jangan cakap laa..memang tip top, lagiiii best kalau saya jumpa ESP lebih awal kaaannn...FALL IN LOVE WITH ESP FOREVER, thank you Allah ♡♡♡

Alhamdulillah, customer baru saya semalam turut join ber ESP,terima kasih memilih saya dan berurusan dengan saya
Jauhi gastrik, sayangi ENJIN

pm/wassap saya, pernah menderita gastrik bertahun2
Asz 013-2597240
ID 933128

ESP...ESP...again...LOVE the product
LOVE SHAKLEE

Kelas NDT, korek segala ilmu2 dan tips2 dari Shaklee





No comments:

Post a Comment