Bismillahirrahmanirrahim, Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Bismillahirrahmanirrahim, Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang
Bismillahirahmanirahim, Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Wednesday 4 September 2013

Kenapa saya pilih SHAKLEE,Apa yang best dengan SHAKLEE

Assalamualaikum,salam sejahtera semua
Saya mula mengenali SHAKLEE di alam cyber iaitu facebook,mencuba produk ini selama sebulan. First Produk yang saya cuba, Set tenaga 3 beradik ni iaitu ESP,Performance Drink dan MealShake.
Saya dan suami minum ESP & Performance Drink. Anak pula minum MealShake. Saya dah cuba bermacam-macam supplemen, wah....saya nampak kehebatan produk ni. Saya seorang yang aktif dan padat dengan tugasan yang dipenuhi dengan deadline,cut-off dalam urusan seharian di ofis. Dah pelbagai supplemen saya cuba sebelum berkenalan dengan SHAKLEE.
Lepas mencuba SHAKLEE sebulan, dan mengalami sendiri keberkesanannya, saya terbuka hati nak join membership, hanya bermodalkan RM65 untuk keahlian seumur hidup.
Selepas itu, saya mula mengorak langkah, sambil mengguna, sambil serius berbisnes secara part-time. Wah...seronok rasanya bila bulan pertama berbisnes,dah ramai yang mula membuat order dengan saya. Bulan seterusnya dapat merasa kemanisan Cash Bonus dari Shaklee. Terima kasih atas bimbingan/coaching dari Nur Herdayu. Ini pengalaman pertama saya berbisnes online, Alhamdulillah, berjalan dengan lancar. Selain dapat faedah kesihatan dari produk ni, dapat menjana pendapatan juga, memang berbaloi.

Ha..sebab itu saya pilih SHAKLEE hingga kini. Jom tengok apa yang best dengan SHAKLEE ni,
1. Modal rendah, hanya RM65 sahaja 
Modal tak perlu ber ribu, tak  buat loan untuk memulakannya. Hanya mulakan dengan RM 65 saja untuk seumur hidup. 
 
2. Masa dan tempat yang fleksibel
Bisnes ni boleh dilakukan bila2 masa, dimana saja anda berada. kalau buat secara part-time, lepas kerja dah boleh start berbisnes. Berbisnes secara offline & online
 
3. Dibimbing/Coaching oleh UPLINE & Group Exclusive
Ada group exclusive yang akan coaching, bimbing kita, so kita tak terbiar mencari arah sendiri. Ada online & face to face coaching, boleh pilih. Kalau attend class coaching, boleh bawa pasangan, anak ke kelas, tiada halangan. Di dalam group exclusive ni, ada "keluarga" iaitu "moyang,nenek,mak,anak". Ini yang mengeratkan hubungan mesra di antara upline & downline. Bertuah saya dapat join group exclusive yang hebat ni. Secara tak langsung memberi inspirasi untuk Berjaya seperti mereka.
 
4. BERKONGSI KEBAIKAN PRODUK SHAKLEE DARI PENGALAMAN SENDIRI & KELUARGA
Kenapa saya sendiri ingin menjadi ahli Shaklee? Sebab saya mencubanya sendiri, kemudian, berkongsi kebaikan dan kehebatan produk ni dengan family, rakan2 dan orang2 di sekeliling saya. Alhamdulillah, saya dapat berkongsi  keberkesanan dan testimoni produk kepada umum.
 
5. MENGERATKAN SILATURRAHIM & DAPAT KAWAN BARU 
Saya membina silaturrahim dengan kawan baru, hubungan semakin erat dengan kawan sedia ada. Customer pun boleh jadi kawan baik kita. Sebab kita amalkan sikap SHARING is CARING, kan.
 
6. INCOME 3, 4,5 ANGKA, BONUS CAR, PERGI UMRAH, DAPAT AWARD
Usaha lebih, Insya Allah income pun lebih, tak menghampakan, boleh dibanggakan. Dengan SHAKLEE, usaha gigih yang berterusan InsyaAllah boleh merasa kemanisan 3C iaitu Cash Bonus, Car Bonus, Convention (Umrah dan melancong ke serata Negara,boleh bawa suami/isteri dan anak). Satu part lagi, boleh dapat award bagi yang cemerlang, family & anak pun boleh join ambil award sekali. Shaklee biz tak memisahkan anda dan family, tiada jurang dengan family walau sibuk berbisnes.
Jom sertai saya dan Group exclusive kami, memang berbaloi.
 
Asmaliza
Shaklee Independent Distributor
013-2597240
 
 

 
 
 
 

No comments:

Post a Comment