Bismillahirrahmanirrahim, Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Bismillahirrahmanirrahim, Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang
Bismillahirahmanirahim, Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Saturday 7 September 2013

ESP

Apa itu ESP?
ESP-Energizing Soy Protein
ESP, lain dari Soya yang biasa kita minum. Ia dalah protein soya yang berkualiti tinggi. ESP dipek dalam bentuk Canister, berbentuk serbuk dan boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti susu,milo,horlick, susu atau jus buah. ESP digalakkan dibancuh dengan air sejuk atau air suam. Sebab apa? Kerana untuk memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu yang tinggi.
Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk 9 asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu. ESP adalah  rendah  lemak, bebas laktosa dan kolesterol.Badan kita SANGAT memerlukan PROTEIN. Kenapa? Sebab PROTEIN merupakan makanan utama bagi  sel tubuh manusia. Sel-sel yang sihat akan dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat dan cergas.

Fakta menarik tentang ESP:
  1. Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
  2. Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
  3. Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.
  4. Kajian menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.
  5. Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.
Siapa yang sesuai mengambil ESP? Siapa yang TIDAK sesuai mengambil ESP?
Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein sahaja yang tidak digalakkan.
ESP Sesuai untuk semua lapisan:
  1. Ibu-ibu yang sibuk, tidak kira surirumah atau yang bekerjaya: ESP mampu memberi tenaga sepanjang hari, tiada rasa lesu atau letih.
  2. Bagi sesiapa yang ingin menguruskan badan secara sihat: Cara pengambilan yang amat mudah, hanya bancuh ESP dengan minuman kegemaran anda pada setiap pagi. ESP memberikan rasa kenyang yang lebih lama.
  3. Ibu-ibu yang sedang menyusukan anak: Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan pengeluaran susu di samping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu yang konsisten.
  4. Pesakit kencing manis: Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.
  5. Wanita yang mementingkan penjagaan kulit wajah: Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan wajah halus,gebu dan berseri
  6. Lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yang berdiet, ingin tambah tenaga. Pendek kata, anda, saya, kamu dan dia yang sihat dan ingin kekal sihat. Insha-Allah!
Apa KELEBIHAN/KHASIAT ESP?
  • Membantu pembentukan sel-sel baru.
  • Terbaik untuk individu yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan.
  • Terbaik untuk kesihatan dan kecantikan kulit dan rambut.
  • Membantu pembinaan tubuh kanak-kanak. Justeru, anda boleh kongsi dengan anak yang berusia  1 tahun ke atas & keluarga.
  • Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.

Wow!!!Hebatkan, hanya dalam 1 Canister, pelbagai khasiat kesihatan
Tidak hairanlah mengapa ESP ni sangat POPULAR,HOT SELLING / BEST SELLER/ HIGH DEMAND :)
Hubungi saya untuk harga hebat, diskaun meletop.
Selamat, berkesan, memang berbaloi
 
 
 
 
 



 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment